Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • ORKA

    Bilgi İşlem Lideri Caner ALİCAN diyor ki;

    “eBA kullanan firma, stratejik hedeflerini belirlemiş, geleceği gören, değerine değer katan firmadır.”

    1992 yılından beri sektörüne hizmet veren ve Türkiye’nin en büyük “Banyo Mobilyaları üreticisi” ölçeğine ulaşan ORKA® Banyo Mobilyaları, 50 bin m2 açık alan ve 20 bin m2 kapalı alanda üretim yapmaktadır. ORKA® Banyo yüksek kalitede üretim yapmakta ve dünya standartlarına uygun hammadde kullanmaktadır. ORKA® Banyo ürünleri, uluslararası ISO 9001, ISO 10002, OHSAS 18001 ve ISO 14001 kalite belgelerine sahip olup, bu standartlarda üretilmektedir. Bu kalite belgeleri TUV NORD tarafından verilmiştir. Türkiye çapında 70 ilde 302 satış noktası ile, tüketiciye ulaşan ORKA® Banyo, dünya çapında da 44 ülkede sektöründe lider firmalara hizmet vermektedir. ORKA® Banyo tasarım, ÜRGE ve ARGE ekibi dünyadaki gelişmeleri, trendleri takip ederek özgün, sofistike ve değer yaratan ürünler tasarlamaktadır. Bu kapsamda, 120 farklı model ve çeşitli renk alternatifini müşterilerine sunmaktadır. Ayrıca yaşam alanları için özel depolama çözümleri ve “Projelere” özel ürünler sunmaktadır. ORKA® Banyo kendi içinde profesyonel lojistik hizmetleriyle, dünyanın her yerine tam zamanında sevkiyat yapmaktadır.

    “Uluslararası arenada aranan bir marka olmak vizyonu ile hareket eden firmamız, tüketicilere kaliteli ürün ve hizmeti en hızlı ve en güvenilir şekilde sunmaktadır. İş süreçlerimizin farklı lokasyonlarda yürütülmesi nedeniyle, süreçlerin ve prosedürlerin ilerlemesinde olumsuzluklar ve zaman kayıpları yaşıyorduk. eBA ile 2012 Haziran’da tanıştık. Sistemi devreye almamız çok uzun sürmedi. 7 ay kadar kısa bir sürede ERP sistemimiz ile entegre çalıştırmaya başladık. 2014 Ağustos ayı sonunda İnsan Kaynakları, Bilgi İşlem, ARGE, ÜRGE, İdari İşler, Üretim, Satınalma, Kalite Sistem, Yurtiçi Satış, Yurtdışı Satış, Sevkiyat, ve Mali İşler departmanlarımızın ana süreçlerini eBA üzerinden yürütüyor ve izleyebiliyor durumdayız. Etkileşimli süreçlerde eBA’nın esnek kullanımı bizlere sistem geliştirmede zaman kazandırdı. 62 formumuzu eBA üzerinden 47 süreç ile geliştirdik. ERP sistemimizin yetersiz kaldığı noktalarda eBA’dan faydalanarak raporlama sistemimizi geliştirdik.

    Hedefimiz, 2015 yılı Ağustos ayı sonunda tüm süreçlerimizi elektronik ortama taşıyarak, süreçlerdeki karar mekanizmasını kurallara bağlı yapıda yürütmek. Bu bağlamda, iş akışları geliştirilirken, Bimser Çözüm firmasının yakın desteği ve ilgisi çok önemli bir katkı sağlamaktadır. Şirket yönetimimizin de bu süreçlere verdiği destek neticesinde başarılı sonuçlara imza atacağımıza inancımız sonsuzdur.”

    KORTEKS MENSUCAT SANAYİ ve TİCARET A.Ş.

    Yazılım Şefi İsmet YURTTAŞ diyor ki;

    Korteks Mensucat olarak; 2008 yılında, bölümler arası dolaşan ve onay gerektiren dökümanların fiziksel yerdeğiştirmesi için geçen süreyi geri kazanmak, süreç gelişimini raporlayabilmek, elde edeceğimiz veriler ışığında süreçlerimizi iyileştirme imkanı kazanmamızı sağlayacak, böylelikle takip edemediğimiz/aksiyonlarını göremediğimiz süreçleri gözlemleyebileceğimiz bir elektronik belge iş akışı çözümü arayışına girdik. İstediğimiz çözüm aynı zamanda, ERP sistemimiz olan SAP ile sorunsuz entegre olabilmeli, firmamızda ürettiğimiz yazılımlarla az iş gücü harcayarak ve etkin entegrasyon sağlayabilmek adına framework ortamı sunabilmeliydi.

    Yaklaşık 6 ay süren değerlendirmelerimiz sonucunda yurtdışı firma çözümleriyle birlikte, firmamızın beklentileri için yeterlilik gösteren tek yerli çözüm Bimser firmasının ürettiği eBA Workflow idi. eBA Workflow çözümünü, süreç geliştirmekteki yalınlığı ve hızı, karmaşık süreçlerimize frameworkunun esnekliği ile çözüm üretilebilmesi , yerli firma olması nedeniyle teknik destekteki olası hızı nedeniyle tercih ettik.

    Başta Muhasebe, Satınalma, Kalite Yönetim, Kalite Kontrol, IT, Planlama, ARGE, ÜRGE, Satış bölümleri olmak üzere 2000 nin üzerinde kullanıcıyla etkin bir şekilde işletmemizde kullanmaktayız. 2008 yılında eBA 4 ile başlamıştık ve 2012 yılında ise tüm süreçlerimizi eBA v5’e yükselttik.

    Bimser Çözüm firmasını, eBA Workflow’u Türk yazılım sektörüne kazandırdıkları için ve ürünlerinin arkasında durdukları için tebrik eder, başarılarının devamını dilerim.

  • EVYAP

    Kalite Sistemleri Müdürü Şule KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Evyap olarak QDMS programını 2005 yılından beri kullanıyoruz. Kalite, İş güvenliği ve Çevre prosedürlerimiz, talimatlarımız ve formlarımız QDMS ile birlikte standart hale geldi. Özellikle,

    • Doküman yönetimi
    • DÖF
    • UHBF
    • Müşteri Geri Bildirim
    • Denetim

    Modüllerini sürekli kullanıyoruz. Programdan oldukça memnunuz. Çoklu dil desteği , kullanım kolaylığı , rutin işlerin e mail ile bildirilmesi ve verilerin arşivlenmesi oldukça başarılı.

    Doküman revizyonu ve onaylama işlemi de günlük iş hayatımızı kolaylaştırıyor ve işlemleri hızlandırıyor. Bunun dışında Müşteri Geri Bildirim Modülü, şikayet ve memnuniyetlerin sisteme aktarılması, dağıtılması ve sonuçlanması konusunda oldukça etkin ve hızlı. Program istenilen veriye doğru ve zamanında ulaşılmasını sağlıyor. Bu amaçla Kalite Yönetim sistemlerinde QDMS programının kullanılmasını tavsiye ederiz.

    DOĞTAŞ
    Kalite Müdürü Okan BANDIRMA diyor ki; Doğanlar Holding bünyesinde bulunan, Türkiye mobilya sektörünün en beğenilen markası Doğtaş Mobilya, bugün 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren, yurtiçi ve yurtdışında 200’ü aşkın satış noktasıyla rakipleri tarafından takip edilen; kalite ve tasarım anlayışıyla ‘yaşam tarzlarını belirleyen’ ve dünya markası olma yolunda hızlı adımlarla ilerleyen bir kuruluştur. Doğtaş olarak 2012 yılının Mayıs ayında tanıştığımız QDMS Programı belge akışını ve ulaşımını hızlandıran Dokümantasyon Modülü, Uygunsuzlukların daha hızlı sonuca ulaşması ve kayıt altına alınmasını sağlayarak verimliliği artıran Düzeltici Faaliyet Modülü, Departmanlar arası iş ataması ve takibinde büyük kolaylık sağlayan Aksiyon Modülü ile İşletme verimliliğini, süreç performansını arttırmış aynı zamanda belge akışı ve iş süreçlerini hızlandırarak Doğtaş Firmasına büyük katkı sağlamıştır. Ayrıca son dönemlerde hayati önem taşıyan ve devletin denetiminde olan İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda gerekli risk değerlendirmelerini kayıt altına alınarak takibini etkinleştirmiştir. Geliştirmeler sırasında her türlü teknik desteği veren BİMSER Firmasına QDMS Programını sektöre kazandırdığı için teşekkür ediyor, ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara Doğtaş olarak QDMS’ i tavsiye ediyoruz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar