Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • SOCIÉTÉ GÉNÉRALE

    Süreç ve Kalite Yönetimi Direktörü Tolga AYKAÇ diyor ki;

    Türkiye’de 1989 yılından beri faaliyet gösteren Société Générale, 2007 yılı sonunda ise KrediVer markası ile tüketici kredisi faaliyetine başlamıştır.

    Faaliyetimizin temelini oluşturan bireysel kredi sürecinin takibinde ve izlenmesinde iyileştirme yapmak amacıyla ilgili süreci elektronik ortamda takip edebileceğimiz bir süreç otomasyonu arayışına girdik. Şirketimizin temel faliyet noktası olan kredi taleplerinin yönetiminde bize hızlı ve esnek cevap verebilecek bir uygulama arayışı içerisinde olduğumuz noktada Bimser’in eBA çözümü ile çalışmaya karar verdik. Uzun araştırmalar sonucunda karar verdiğimiz eBA uygulaması üzerinde, Kredi Değerlendirme ekibinin tüm iş yoğunluğunu takip edebilir duruma ulaşmamızın yanı sıra kurulan akıllı sistem vasıtasıyla çalışanlar arasında iş yoğunluğu sistem tarafından otomatik olarak dengelenir oldu. Yüksek rekabetin olduğu Finans sektöründe yapılan başvuruların hızlı olarak değerlendirmesi ve kontrol edilmesi gerekliliği yadsınamaz bir gerçektir. Bu anlamda eBA yüksek entegrasyon kabiliyeti sayesinde Fransa’daki ana bankacılık sistemi, SGK, EGM gibi çeşitli operasyonel sistemlerden gelen verileri toplayarak değerlendirme ekibinin tek bir ekrandan hızlı bir şekilde kredilerini değerlendirebilmelerine olanak sağlamıştır.

    Bir gün içerisinde binlerce kredi başvurusunun yapıldığı ve çok yoğun olarak kullanılan sistemde, kredi taleplerine vermiş olduğumuz hızlı geri dönüşler ile müşteri memnuniyetini sağladık. eBA ile yaşadığımız bu başarı ile şirketimiz bünyesinde döküman üzerinden takip etmekte olduğumuz tüm iş süreçlerinin iyileştirilmesinde eBA sisteminin kullanılmasına karar verilmiş ve diğer iş süreçleri üzerinde çalışmalara başlanmıştır.

    TURKISH DO&CO

    BT Direktörü M. Alpaslan Doğusan diyor ki;

    TURKISH DO&CO 2007 yılında THY ve DO&CO ortaklığı olarak kurulmuş olan ve başta THY olmak üzere yaklaşık 60 havayoluna ikram hizmeti veren bir kuruluştur. Havayolu ikram hizmeti yanında, Event Catering, Airport Restaurants ve Business Class Launch operasyonlarını da yürütmektedir.

    Şirketimiz eBA sistemini 2010 yılından beri kullanmaktadır. eBA öncesi kağıt ortamında yürütmekte olduğumuz bir çok iş süreci eBA ya taşınmış ve Active Directory ve Exchange entegrasyonu yapılarak kullanıcıların alışık olduğu araçlarla kağıtsız bir ortamda sürdürülmektedir.

    Halen IK bölümünde iş gücü talep süreci ve performans yönetimi süreci eBA üzerinde yürütülmektedir. Satınalma Bölümü’nde yatırım takip süreci, satınalma süreci, malzeme geri bildirim süreci ile kırtasiye istek süreci hayata geçirilmiştir. Önemli bir operasyonumuz olan THY Uzun uçuşlarındaki bussiness class yolculara uçak içi hizmeti gerçekleştiren “uçan aşçı” programımızın geri besleme süreçleri de eBA ortamında yapılmaktadır.

    2012 yılı içerisinde web servislerini kullanarak eBA-IK ve eBA–ERP entegrasyonlarını içeren yeni süreçleri sisteme alma planları yapmaktayız.

    Böyle kullanışlı, yerli bir yazılımı sekörümüze kazandırdıkları için Bimser firmasına teşekkür ederiz.

  • PERFETTI VAN MELLE

    Kalite Sistemleri Mühendisi Hayal SÖNMEZLER diyor ki;

    Bir tedarikçimizde qdms sisteminin kullanıldığını gördük, firmamızda da kullanılmasının faydalı olacağını düşündük ve Kasım 2010 itibariyle qdms sistemini firmamızda uygulamaya başladık.

    Qdms birçok modülü sayesinde firma içerisinde belli bir sistem oturtmak konusunda bize yardımcı oldu. Qdms sayesinde önceden hardcopy olarak tutulan dokümanları softcopy olarak düzenli bir şekilde saklamaya başladık. Ayrıca dokümanların onaylanmasını da imzaya gerek olmaksızın onay matrisi sayesinde sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. DÖFleri, aksiyonları ve müşteri şikayetlerini düzenli bir şekilde takip edebiliyoruz. Denetim faaliyetlerimizi gerçekleştirip takip edebiliyoruz. Ayrıca qdms’te ISO 14001 çevre yönetim sistemi için “çevresel boyutlar ve etkileri” modülü oluşturuldu. Bu modülde çevresel risk değerlendirmeleri etkin bir şekilde gerçekleştirip gerektiğinde güncelleyebiliyoruz.

    KARDEMİR

    Kalite Yönetim Müdürü Osman YAZAROĞLU diyor ki;

    Türkiye ve bölge ülkeler arasında Ray üretiminde tek tesis olarak ayrıcalıklı bir konuma sahip olan KARDEMİR A.Ş. Türkiye’nin cevherden üretim yapan ilk entegre demir-çelik tesisidir.

    3500 ’ü aşkın personeli ile Kardemir QDMS ’i 2012 mayıs ayından itibaren kullanmaya başlamıştır. Şirketimiz sahip olduğu 6 yönetim sisteminin tüm dokümantasyonunu, denetim faaliyetlerini, risklerini, düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, aksiyonlarını, müşteri şikâyetlerini, süreç ve performans yönetimini tek çatı altında, belirli bir standartta, etkin, kontrollü, güncel ve sistematik olarak QDMS ile yönetmektedir. QDMS sisteminin ERP sistemiz ile entegre çalışabilmesi, hem verinin tek noktadan yönetilebilmesi hem de tekrarlanan işleri ortadan kaldırması sebebiyle büyük fayda sağlamıştır.

    Aynı zamanda Satış sonrası verdiği destek ile problemlere hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermesi, sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi ilke edinmesi QDMS sistemini tercih edişimizin en önemli sebebidir. Sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Kalite yolculuğumuzda Bimser Çözüm‘e, yaptığı katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar